Społeczeństwo » Społeczeństwo
Konsumenci okazali się świetnymi Pomocnikami św. Mikołaja! Słodycze Wawel trafiły do domów dziecka
Partnerem akcji już po raz czwarty był sklep internetowy Frisco.pl.
„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 14 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki programowi pracownicy Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 135 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.
W ramach IV. edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, dzięki zaangażowaniu klientów sklepu internetowego Frisco.pl, do podopiecznych domów dziecka przekazano prawie 300 kg słodyczy.
Mechanizm akcji polegał na zakupie przez konsumentów na stronie sklepu internetowego Frisco.pl minimum dwóch produktów marki Wawel, oznaczonych symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, aby do jednej z sześciu placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Gdańska, Warszawy, Katowic, Krakowa, Poznania i Wrocławia trafiły słodkie upominki.
– Jesteśmy dumni, że wspólnie z konsumentami mogliśmy znów wcielić się w rolę Pomocników św. Mikołaja i obdarować wybrane domy dziecka kilkoma tysiącami sztuk słodkościami marki Wawel. Kolejna edycja znów okazała się sukcesem! Dziękujemy konsumentom za dołączenie do akcji – powiedziała Sylwia Warnecka, wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną”.
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę i zdolności dzieci tak, aby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.
| Nadesłał:
            Informacja Prasowa | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)