Rozrywka » Hobby
Konkurs „Najpiękniejszy ogród, balkon, taras” rozstrzygnięty
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wyniki zostały ogłoszone w sobotę, 1 września. W Zielonym Centrum pojawili się laureaci I i II edycji konkursu. To z nich wybrano zwycięzców. - Uczestnicy mieli za zadanie sfotografować swój ogród, balkon lub taras. Internauci głosowali na - ich zdaniem najpiękniejsze – fotografie i to oni wyłaniali laureatów każdej edycji, spośród których jury wybrało zwycięzców – wyjaśnia Paweł Kolasa, prezes spółki HORTICO SA, która jest właścicielem Galerii Ogrodniczej Zielone Centrum i jednocześnie głównym sponsorem konkursu.
Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca, w każdej z trzech kategorii, był bon zakupowy o wartości 1 000 złotych do wykorzystania w Zielonym Centrum. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymali odpowiednio bon na 300 i 150 złotych. - Dodatkowo, partnerzy konkursu przekazali wiele atrakcyjnych nagród rzeczowych, za co serdecznie im dziękuję. Dzięki nim nikt z uczestników nie wyszedł z pustymi rękami – mówi Paweł Kolasa. 
Lista laureatów konkursu „Najpiękniejszy ogród, balkon, taras”:
Ogród:
Maciej Baran
Mieczysława Skarżyńska
Magdalena Gawrońska
Balkon:
Katarzyna Wójcicka
Marta Łukawiecka
Michał Wesołowski
Taras:
Anna Domagała
Łukasz Mucha
Partnerzy: Przedsiębiorstwo INTERMAG sp. z o.o., Floraland sp. z o.o., COMPO Polska sp. z o.o.
Patroni medialni: Gazeta Wrocławska, www.DzielniceWrocławia.pl, www.MiejskiOgrodnik.pl
Więcej informacji na www.zielone-centrum.pl    
    	
| Nadesłał:
            redakcja123 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)