Kultura » Kultura
Konkurs fotograficzny Kupca Poznańskiego
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zwykły aparat cyfrowy, zmysł fotografa 
i odrobina wyobraźni. Zadaniem dla uczestników jest zrobienie zdjęcia, które w jak najatrakcyjniejszy sposób odda przewodnie hasło akcji „Nastrojowy Poznań”. Poziome, kolorowe zdjęcia należy nadsyłać do 21 października na adres mailowy: foto@kupiecpoznanski.pl.  
Dwa dni po upływie tego terminu jury konkursowe ogłosi wyniki. Pod uwagę będą brane przede wszystkim oryginalność i pomysłowość. Wyróżnionych zostanie dwanaście prac, 
a autorzy trzech najlepszych otrzymają cenne nagrody. Główną nagrodą jest stylowy Apple iPad II 16GB, za zajęcie drugiego miejsca Apple iPod nano 8GB, natomiast osoba, która zajmie trzecie miejsce otrzyma bon o wartości 200 zł do wykorzystania na stronie www.iframe.pl.  
Dwanaście zdjęć, które w najciekawszy sposób przedstawią spojrzenie uczestników
na Poznań, zostaną opublikowane w limitowanej serii kalendarza na rok 2013 oraz dodatkowo zaprezentowane na specjalnie zorganizowanej wystawie
w budynku Kupca Poznańskiego. W dniach 5-30 listopada będzie je można oglądać 
w niestandardowych kształtach, o co zadba współorganizator i główny partner akcji 
– iframe.pl. Patronat medialny nad imprezą objęły telewizja ONTV, portale informacyjne mmpoznan.pl oraz codziennypoznan.pl, a także portale fotograficzne footoo.pl, ateliora.com i fotografuj.pl.      
„Nastrojowy Poznań” to konkurs przeznaczony dla każdego – profesjonalnych fotografów oraz amatorów, którzy chcą pokazać swój talent na szerszym forum, przy okazji dobrze się bawiąc. Wystarczy uwiecznić magiczne miejsca w niezwykłej scenerii Poznania. Zatem aparaty w dłoń!
Więcej informacji oraz regulamin konkursu na www.kupiecpoznanski.pl
| Nadesłał:
            AboutAd | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)