Rozrywka » Turystyka
Koniec nauki – początek Szlaku
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Znani z książek i filmów bohaterowie przybyli charakterystycznym amerykańskim schoolbusem. Fogg, Włóczykij, Indiana Jones i inni świętowali w ten sposób początek wakacji. – Koniec nauki to początek Szlaku – przekonywali.
Pod hasłem „Zamień tornister na plecak!” namawiali najmłodszych do aktywnego wypoczynku na Szlaku Przygody. Razem z dziećmi z ursuskiej czwórki śpiewali turystyczne piosenki, oglądali mapy i uczyli się, jak przetrwać na biwaku.
Po wizycie w szkole żółty autobus ruszył na ulice Warszawy. Wędrowcy pozdrawiali z okien przechodniów i kierowców. – Do zobaczenia na Szlaku – skandowali przez megafon. Przejazd barwnego pojazdu z wesołą ekipą na pokładzie budził powszechne zainteresowanie wśród przechodniów i kierowców. Sami wędrowcy pozowali do zdjęć w najbardziej rozpoznawalnych miejscach stolicy.
- Chcieliśmy pokazać warszawiakom, że teraz mogą łatwiej, wygodniej i taniej poznawać atrakcje województwa świętokrzyskiego – powiedział Piotr Sadłocha z porozumienia sześciu Lokalnych Grup Działania, które stworzyły Szlak Przygody i zaplanowały jego promocję w Warszawie.
***
Szlak Przygody to największy sieciowy produkt turystyczny w Polsce utworzony na terenie województw świętokrzyskiego i mazowieckiego. Swym zasięgiem obejmuje 850 km tras, ponad 100 oznakowanych atrakcji i 6 krain tematycznych. W jego ramach działa program lojalnościowy, pozwalający turystom zbierać punkty, które można wymieniać na nagrody lub zniżki do wykorzystania u partnerów Szlaku. Promocję Szlaku w Warszawie zrealizowała agencja Planet PR. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Nadesłał:
s.wozniak
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)