Dom » Wnętrza
KOŁO - od 50 lat na polskim rynku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Już od pół wieku KOŁO wyposaża nie tylko polskie łazienki m.in. w ceramikę sanitarną, wanny i kabiny prysznicowe oraz meble łazienkowe. Stale umacnia swoją pozycję na rynku i buduje markę silną, znaną i cieszącą się zaufaniem klientów. Przykład firmy pokazuje, jak wytrwałą pracą i dążeniem do wyznaczonego celu można osiągnąć rynkowy sukces.
Historia sukcesu
Śmiało można powiedzieć, że historia firmy KOŁO, to historia sukcesu budowanego od podstaw i osiągniętego dzięki nieustającej modernizacji oraz stałego doskonalenia rozwiązań technicznych i marketingowych. Firma powstała w 1962 roku w Kole, gdzie nadal znajduje się jej siedziba i gdzie do dziś nadaje ona ton gospodarczemu życiu miasta. Dynamiczny rozwój sprawił, że zdecydowano się otworzyć zakłady we Włocławku (ceramika łazienkowa), a następnie w Ozorkowie (wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe). Na początku lat 90. firma dołączyła do międzynarodowej Grupy Sanitec, wprowadzając tym samym do dystrybucji produkty uznanych światowych marek takich jak np. KERAMAG. Wyroby oferowane przez Sanitec Koło można kupić w kilku tysiącach punktów handlowych partnerów firmy oraz w dwóch salonach KOŁO w Warszawie i Krakowie. Firma zatrudnia ponad 1,5 tys. osób i ani na chwilę nie zwalnia tempa rozwoju.
Najnowsze trendy w ponadczasowym stylu
Choć firma silnie związana jest ze swoją tradycją, a jej produkty cechuje ponadczasowa estetyka i elegancja, to oferta KOŁO zawsze pozostaje w zgodzie z najnowszymi trendami w dziedzinie projektowania i aranżacji łazienek. Dla firmy tworzą znani designerzy, jak Antonio Citterio, który zaprojektował dwie serie ceramiki i mebli – Ovum i Ego by Antonio Citterio. Obie cieszą się ogromną popularnością wśród klientów i uznaniem wśród architektów. Design idzie w parze z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które dają gwarancję trwałości i najwyższej jakości wszystkich produktów opatrzonych charakterystycznym logo marki.
- W ciągu 50 lat obecności na rynku dobrze poznaliśmy oczekiwania klientów i staramy się, aby nasze produkty jak najlepiej te oczekiwania spełniały - mówi Krzysztof Brzeziński, Szef Marketingu Sanitec Koło. - To właśnie dzięki połączeniu wysokiej jakości materiałów, atrakcyjnych projektów i poszanowania dla klasycznej elegancji ceramika KOŁO tak chętnie wybierana jest do łazienek prywatnych, hoteli oraz do obiektów użyteczności publicznej.
Biznes świadomy i odpowiedzialny
Rynkowy  sukces nie jest jedynym  priorytetem firmy. Z takim samym  zaangażowaniem, jak o jakość swoich  produktów firma dba o środowisko.  Szczycąc się tytułem Partnera Polskiej  Ekologii, KOŁO stale wprowadza  modernizacje swoich systemów, by były  one jeszcze bardziej przyjazne  dla otoczenia. Przemyślane projekty  pozwalają oszczędzać wodę i  energię, a wszystkie procesy produkcyjne  ograniczały emisję  zanieczyszczeń. KOŁO wspiera też  młodych architektów,  projektantów i designerów organizując dla nich od  roku 1998 konkurs na  Projekt Łazienki. Atrakcyjne nagrody i możliwość  realizacji zwycięskich  projektów nie tylko daje szanse zaistnienia  młodym artystom, ale  równocześnie wspiera rozwój polskiego wzornictwa.  Podobne działania  doskonale wpisują się w filozofię firmy, która  nawiązując do swojej  nazwy i symboliki koła w zachodniej kulturze,  nieustająco dąży do  doskonałości i harmonii w każdym aspekcie swojego  działania.

Sanitec KOŁO
Więcej informacji z firmy Sanitec KOŁO ( press box )     
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)