Moda » Odzież
Kolekcja Junior marki 4F dla małych zwycięzców
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Po raz pierwszy kolekcja ubrań dla dzieci w 4F - Junior Collection - została wzbogacona o wiosenno-letnie propozycje. Kolekcja na sezon SS14 dedykowana jest dzieciom powyżej 8. roku życia w podziale na ubrania chłopięce i dziewczęce.
Linia odzieży dla chłopców stanowi luźne nawiązanie do aktualnej kolekcji, którą firmuje podwójny Mistrz Olimpijski - Kamil Stoch. Kontynuowana jest przede wszystkim stylistyka kolorystyczna, pełna nasyconych odcieni zieleni, oranżu i błękitu, będących urozmaiceniem grafitowej czerni i szarego melanżu.
Natomiast linia dla dziewczynek koresponduje z łagodnymi odcieniami pasteli, charakterystycznymi dla aktualnej kolekcji damskiej 4F. Zarówno żywe jak i stonowane kolory znajdziemy w formie aplikacji z motywami zwierzęcymi i haseł nawiązujących do aktywności sportowej, a także na bluzach, topach, kurtkach i wygodnych spodniach dresowych.
Istotnym elementem, który wyróżnia kolekcję Junior, jest szczególna dbałość marki 4F o funkcjonalność 
i zapewnienie bezpieczeństwa naszym milusińskim. Wskazują na to oznakowania „bezpieczna odzież dla dzieci”, informujące o zgodności produktów z europejskimi normami. Oznacza to, że w ubraniach nie znajdziemy, np. sznurków do regulacji, a kaptury są odpinane za pomocą zatrzasków, a nie zamków. Dzięki temu dzieciom nie grozi ewentualne zahaczenie o części garderoby. Ponadto wszystkie kurtki z kolekcji posiadają odblaskowe logotypy, co zwiększa widoczność na drodze. Wszystkie parametry materiałów odpowiadają tym, zastosowanym w odzieży technicznej dla dorosłych. Dotyczy to zwłaszcza ubrań wierzchnich, wykonanych z wodoodpornych i oddychających tkanin.
Kolorowa linia 4F Junior Collection przypadnie do gustu dziewczynkom i chłopcom – ze względu na modne wzory i fasony oraz ich rodzicom – ze względu na funkcjonalność i wartości ochronne.
Kolekcja dostępna jest w następujących rozmiarach: chłopcy - 122-164 cm, dziewczynki 128-158 cm. Ceny wahają się między 39 a 199 pln.
| Nadesłał:
            4F | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)