Moda » Odzież
Kolekcja AW18/19 DIEGO M
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Najnowsza kolekcja inspirowana jest dziką naturą i jej różnorodnymi kolorami.
W jesienno-zimowej ofercie DIEGO M skierowanej do kobiet znalazły się kultowe puchówki 
 w nowym wydaniu, a także stylowe peleryny. Płaszcze dwustronne, metaliczne, 
 w ponadczasową kratę albo w panterę. Wśród propozycji pojawiły się różnorodne modele zarówno slim fit, jak i oversize, wpisujące się także w najgorętsze trendy i zaskakujące kreatywnością. Zostały wzbogacone o szerokie kaptury, futrzane wykończenia, asymetryczne cięcia i charakterystyczne detale, takie jak wyeksponowane, oryginalne kieszenie. Ciekawą propozycją są kurtki, które można nosić na różne sposoby i modyfikować, dzięki zdejmowanym elementom połączonym kontrastowymi suwakami.   
W kolekcji męskiej dostępne są kurtki typu bomber, puchowe z łączonych materiałów, a także wygodne parki. Z myślą o najchłodniejszych dniach powstały ciepłe, stylowe płaszcze, które sprawdzą się zarówno w stylizacjach casualowych, jak i bardziej eleganckich.
Kolekcja AW18/19 DIEGO M powstała ze starannie wybranych wartościowych wełen, takich jak kaszmir, alpaka, merynosy. Dominująca kolorystyka nawiązuje do górskich krajobrazów. Śnieżna biel, turkus kojarzący się z czystym niebem występują na przemian z głęboką zielenią i brązem lasów. W palecie barw nie zabrakło beży, delikatnych pasteli, takich jak róż, a także czerni będącej symbolem ponadczasowej elegancji.
Staranność i innowacyjność połączona z ponadczasową elegancją to kwintesencja włoskiej marki DIEGO M. Ubrania stają się oryginalne, dzięki kombinacji kolorów i wstawek z różnorodnych materiałów, podkreślających tym samym wysokiej klasy kreatywność 
 i dbałość o detale typowe dla DNA brandu.   
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)