Rozrywka » Sport
Kolejny rekord frekwencji pobity
Bieg Koguta, organizowany przez Klub Biegacza z Oławy we współpracy z oławskim Urzędem Miasta, z roku na rok przyciąga coraz więcej miłośników biegania i Nordic Walking nie tylko z najbliższego regionu, ale także z dalszych województw. Wyjątkowo w tym roku odbył się tydzień przed obchodami Dni Koguta, które odbywać się będą od 21 do 23 czerwca.
Bieg odbył się na atestowanej przez Polski Związek Lekkiej Atletyki 10-kilometrowej trasie. W tym roku po raz pierwszy zapewniony był również elektroniczny pomiar czasu. Wśród zawodników przeważali mieszkańcy powiatu oławskiego, ale byli i tacy, którzy przyjechali na zawody z dalszych rejonów Polski. W biegu wzięła udział także reprezentacja SCA Hygiene Products, która w tym roku wystawiła aż 21 zawodników, którzy intensywnie przygotowywali się do tego sportowego wydarzenia. Poza indywidualnymi treningami, pracownicy SCA raz w tygodniu organizowali wspólne treningi w Oławie i we Wrocławiu.
- Już po raz drugi startujemy w tym biegu jako firma – mówi Edyta Nawrot, kierownik działu personalnego SCA Hygiene Products. - Była to inicjatywa grupy pracowników, którzy na co dzień uprawiają bieganie. To dzięki nim udało nam się zebrać tak silną drużynę, która w tym roku była o dwie osoby liczniejsza niż nasza ubiegłoroczna reprezentacja. Najbardziej cieszy nas to, że wszyscy zawodnicy ukończyli bieg. Szczególnie jesteśmy dumni z Rafała Tyburka, który dotarł na metę jako pierwszy z zespołu SCA i zdobył pierwsze miejsce wśród zawodników z powiatu oławskiego.
SCA Hygiene Products było też jednym z głównych sponsorów niedzielnej imprezy.
- Poza świetną zabawą, której chcieliśmy być aktywnymi uczestnikami, zależało nam na tym, aby angażując się w Bieg Koguta wesprzeć ideę promowania zdrowego i aktywnego trybu życia wśród lokalnej społeczności. – dodaje Edyta Nawrot.
| Nadesłał:
            Mawi Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)