Firma » Biznes
Kolejni zadowoleni Klienci
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
"Organizacja szkoleń" prowadzona przez Adriannę Zbińską i "Sztuka korespondencji" Anity Kijanki, uzyskały bardzo wysokie oceny w ankiecie poszkoleniowej. Uczestnicy docenili sylwetki trenerek, metody prowadzenia zajęć, oraz zakres merytoryczny szkolenia. W badaniu wyrażono uznanie dla:
- Materiałów dydaktycznych
- Formy prowadzenia zajęć
- Umiejętności prowadzenia ćwiczeń
- Skutecznego przekazywania posiadanej wiedzy
- Angażowaniu grupy
Wszyscy partycypanci, na pytanie: "Czy poleciłbyś szkolenie innym osobom, mającym podobne potrzeby?", odpowiedzieli twierdząco. Realizacja takich szkoleń, to dla nas czysta przyjemność.
Dziękujemy Uczestnikom za owocną współpracę.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)