Firma » Biura
Kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A. "Wyspa" w Warszawie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Nowy Punkt Obsługi Klienta jest odpowiedzą na zapotrzebowanie  Klientów. Dogodne położenie jak i dogodne godziny otwarcia  są kolejnym  dowodem na to, że Spółka spełnia oczekiwania swoich Klientów.
 
W  CH Wileńska, w którym otworzono POK, znajduje się hipermarket oraz 105  sklepów i punktów handlowych. Ruch Klientów w tym rejonie ocenia się na  poziomie 50 tysięcy dziennie. 
 
Punkt dostępny jest dla Klientów  PGE Obrót S.A. 7 dni w tygodniu, w godzinach  9.00 – 21.00 od  poniedziałku do soboty oraz 10.00 – 20.00 w niedziele.
 
W nowym  punkcie Klienci mogą, między innymi, dopełnić wszelkich formalności  związanych z podpisaniem umowy, zapoznać się z aktualnymi ofertami  dotyczącymi zakupu energii elektrycznej oraz uzyskać wszelkie informacje  związane z licznikami przedpłatowymi.
Klienci, którzy chcą  skorzystać z usług tego punktu obsługi, aby zmienić sprzedawcę na PGE  Obrót S.A. nie muszą martwić się o formalności. Proces zmiany sprzedawcy  jest bezpłatny, a wszelkie formalności realizują w imieniu Klienta  konsultanci Spółki.
 Punkt w Centrum Handlowym Wileńska jest też  miejscem informacji dla tych właścicieli gospodarstw domowych, którzy  chcą zaoszczędzić. Warto skorzystać z takiej okazji, bo -  na przykład -  gospodarstwa domowe, które zmienią sprzedawcę na PGE mają zaproponowane  w ramach oferty „Oszczędny Dom” atrakcyjne stawki cenowe i gwarancję  ich niezmienności  aż do końca 2015 roku. Oferta aktualna jest do 31  października br. 
Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym  Wileńska nie przypomina zamkniętego „w czterech ścianach” biura. Jest to  tzw. wyspa, czyli otwarty i dostępny z każdej strony obiekt znajdujący  się na środku pasażu.   
 
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)