Gospodarka » Żywność
Kolejna kampania marki Jupik
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Na stronie www.jupik.com   pojawił się  kolejny, drugi odcinek sensacyjnych  przygód drużyny  Jupik T.E.A.M. (Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy). Tym razem Jupik i jego  wierni przyjaciele będą starali się przeszkodzić  złowrogiej  organizacji M.I.S.T w jej niecnych zamiarach. Dla swoich fanów Jupik   przygotował też nowy konkurs z zadaniami. Dla najlepszych, co tydzień,  czekają żywcem wzięte ze szpiegowskich filmów, nagrody:  zdalnie  sterowany helikopter, okulary z minikamerą, zegarki, gry Hasbro,  T-shirty i karty ID, a w finałowym starciu - nowoczesny laptop Asus  Lamborgini. 
Najnowszy film oraz poprzedni odcinek przygód Jupik T.E.A.M.-u można zobaczyć na youtube: 
http://www.youtube.com/watch?v=SweNqOV9HQE&feature=youtu.be
 
Jesienna odsłona przygód Jupika i jego przyjaciół potrwa 10 tygodni, a wspierana jest kampanią internetową. Aktywności na stronie oraz film przygotowała OS3 Multimedia, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MPG.

***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, gazowany napój winogronowy Vinea, Pickwick Ice Tea, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic, Grodziską, Białowieski Zdrój (wersja regularna i ziołowa) i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua i Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)