Zdrowie » Medycyna
Klienci Centrum Handlowego RONDO przekazali włosy na peruki dla dzieci chorych na raka
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Aż 22 klientów RONDA zdecydowało się obciąć swoje włosy, które zostaną wykorzystane na peruki dla dzieci z Bydgoszczy i okolic z chorobą nowotworową, podopiecznych Stowarzyszenia „Mówimy NIEboRAKOWI”.
Włosy z przeznaczeniem na peruki dla dzieci chorych na raka ścinali zarówno młodsi, jak i starsi klienci RONDA. Podczas 5-godzinnego wydarzenia 22 osoby zdecydowały się obciąć swoje włosy. Obcięte włosy zostały przekazane przedstawicielom Stowarzyszenia „Mówimy NIEboRAKOWI”, które wykorzysta otrzymane włosy na peruki dla podopiecznych Fundacji z Bydgoszczy i okolic.
„To już kolejna akcja o charakterze społecznym, podczas której chcemy pomóc naszym najbliższym. Cieszy nas, że klienci RONDA tak chętnie włączyli się w akcję ‘Jestem o włos od pomocy’ i zdecydowali się obciąć swoje włosy dla chorych na raka dzieci. Dziękujemy wszystkim za udział w naszej inicjatywie” – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.
Partnerem akcji „Jestem o włos od pomocy” było Technikum Fryzjerskie z Zespołu Szkół nr 1 w Bydgoszczy, a patronat medialny nad akcją objął Express Bydgoski.
Informacje o firmie:
Centrum Handlowe RONDO jest historycznie pierwszym centrum handlowym nowej generacji w Bydgoszczy, powstałym w 1999 roku. Całkowita powierzchnia użytkowa RONDA to prawie 60.000m2.
Ofertę handlową centrum tworzy 50 najemców, głównymi z nich są: hipermarket Auchan oraz sklepy GO Sport, RTV Euro AGD, Reserved, Cubus, CCC, Pepco, Rossmann, KFC, House, Sephora i Mohito. Centrum Handlowe RONDO może pochwalić się doskonałą lokalizacją – ok.1,5 km od ścisłego centrum miasta, tuż przy głównym węźle komunikacji miejskiej oraz skrzyżowaniu trzech tras krajowych - w kierunku Poznania, Koszalina / Szczecina, a także Warszawy.
Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest spółka celowa CH Bydgoszcz Sp. z o.o., zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.
www.chrondo.pl
| Nadesłał:
            Orchidea | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)