Moda » Biżuteria
Klasyka zawsze modna!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Głęboka czerń z wyrazistą czerwienią lub elegancki, lśniący granat w duecie z niepowtarzalnie czystą bielą. Klasyczne oprawki są ponadczasowe i pasują na każdą okazję!
Moda na klasyczne, dobrze znane kształty i wzory powraca. Najnowsze kolekcje jesienne marek odzieżowych obfitują w subtelne, eleganckie formy. Także wśród akcesoriów króluje szyk i klasyka. Specjalna kolekcja okularów marki Belutti dostępna w Vision Express składa się z prostych kształtów oprawek okularowych w kontrastujących barwach. Ich elegancka forma stanowi idealne dopełnienie klasycznego stylu. Oprawki są doskonałe zarówno na co dzień do pracy w biurze, czy na spotkania biznesowe, jak i na wieczorne wyjścia.
Marka Belutti w swej specjalnej kolekcji, która dostępna jest w Vision Express, postawiła na bardzo modne kolory: czarny lub granatowy połączony z białym, fioletowym, czerwonym czy ciemnoróżowym. „Klasyka nigdy nie wyszła z mody! W takich okularach zawsze wygląda się szykownie. Czerń dodaje klasy, a intensywne barwy ujmują lat” – mówi Zuzanna Ziętek, stylistka marki Belutti. Co więcej potwierdza, iż klasyka i elegancja jest jak najbardziej na topie w tym sezonie. Dodaje również, że niezmiernie popularnym modelem są oprawki w kształcie kocich oczu, najlepiej w kolorze czarno-fioletowym. „Noszą je zwłaszcza kobiety odważne, które lubią motywy retro z lat ‘50-tych” – dodaje Zuzanna Ziętek.
Jeśli zatem chcesz wyglądać modnie i elegancko w tym sezonie, pamiętaj o trendy dodatkach. Klasyka jest ponadczasowa! Oprawki ze specjalnej kolekcji Belutti są dostępne w sieci salonów Vision Express na terenie całej Polski. Sugerowana cena wynosi od 259 do 399 zł. Więcej informacji na stronie: www.belutti.com
*    *    * 
O firmie Belutti
Belutti, marka o włoskich korzeniach, ma w swojej ofercie oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Okulary Belutti przeznaczone są dla eleganckich kobiet oraz mężczyzn, którzy lubią skupiać na sobie uwagę otoczenia. Charakteryzuje je modny design, nowoczesne kształty i intrygujące detale zdobiące zauszniki. Duża ilość modeli pozwala każdemu dobrać coś idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb. 
Marka Belutti powstała w 1999 roku w małej rodzinnej fabryce okularów we Włoszech, w górskiej miejscowości Belluno.  
Okulary i akcesoria optyczne marki Belutti są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych oznaczonych symbolem Authorized Belutti Dealer. 
Wszystkie produkty tej marki są nadzorowane przez polskie urzędy państwowe, posiadają Deklarację Zgodności, rejestracje w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz Certyfikat Centralnego Instytutu Ochrony Pracy potwierdzający wysoką jakość oferowanego towaru. 
www.belutti.com
www.facebook.com/BeluttiEyewear 
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45 
http://www.studioprowokacja.pl/
    
    	
| Nadesłał:
            studio PRowokacja | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)