Gospodarka » Żywność
Kilogram czarnej przyjemności
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Intermezzo i Espresso Casa tworzone są na bazie mieszanek najlepszych ziaren Arabiki oraz Robusty, które zapewniają wysokiej jakości smak i aromat. Co je więc różni? Espresso Casa jest mocniej palona i ma większą, od średnio palonej Intermezzo, zawartość kofeiny. Obie jednak doskonale nadają się na klasyczne włoskie espresso, ożywiają zmysły i pobudzają do działania.
– Zdecydowaliśmy się wprowadzić nasze produkty do sklepów Makro, aby ułatwić klientom ich zakup – mówi Mirosław Klinowski, Dyrektor Handlowy firmy Segafredo Zanetti - Oprócz jakości, firma gwarantuje również cenę adekwatną do marki kawy.
Kawy Segafredo Zanetti są wyrobami najwyższej półki, a ich atutem jest powtarzalność składu mieszanek i ich smaku. Każdy, kto choć raz delektował się którąś z nich, może być pewny, że każda kolejna filiżanka dostarczy jego podniebieniu równie miłych wrażeń. Warunkiem jest oczywiście zakup oryginalnego towaru, z pewnego źródła.
- Z naszych obserwacji wynika, że wśród polskich konsumentów wzrasta popularność włoskie go espresso. Coraz częściej pojawia się ono na spotkaniach towarzyskich, jako znak elegancji i wyczucia smaku – dodaje Mirosław Klinowski.
Intermezzo i Espresso Casa to podstawowe produkty detaliczne firmy Segafredo Zanetti, należącej do Massimo Zanetti Beverage Group.
| Nadesłał:
            inplusPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)