Rozrywka » Rozrywka
Kawowi eksperci z misją – Starbucks i Fundacja Robinson Crusoe
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach kolejnej odsłony działań realizowanych z Fundacją Robinson Crusoe, Starbucks organizuje charytatywne warsztaty kawowe, z których dochód zostanie przeznaczony na wsparcie działań Fundacji. Osoby, które zakupią bilety, na trzy godziny (17.30 – 20.30) przeniosą się do świata kawy. Wezmą udział w profesjonalnym Aroma Lab, w trakcie którego odkryją czym charakteryzują się poszczególne rodzaje kawy oraz w jaki sposób kraj pochodzenia ziaren wpływa na ich smak. Ponadto poznają metody przygotowywania wzorów na kawie, czyli Latte Art, oraz zgłębią tajniki Coffe Pairing’u – dowiedzą się z jakim jedzeniem łączyć kawę, aby wydobyć z niej pełnię smaków i aromatów. Bilety na wydarzenie są już dostępne w 4 wrocławskich kawiarniach: Coffee Square, Magnolia, Bielany, Sky Tower.
– Jednym z dwóch celów przyświecających nam każdego dnia jest staranie się, aby świat był lepszy – to nas połączyło z zaangażowanymi w pomoc młodym ludziom. Cieszymy się, że możemy wykorzystać pasję i wiedzę o kawie, żeby wesprzeć Fundację Robinson Crusoe – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska.
Fundacja Robinson Crusoe zajmuje się usamodzielnianiem oraz wszechstronnym wsparciem młodzieży z instytucji opieki zastępczej, która jest zagrożona wykluczeniem społecznym. Współpraca pomiędzy Fundacją oraz Starbucks została nawiązana w 2017 roku i będzie kontynuowana w 2018 m.in. poprzez innowacyjną formułę charytatywnych warsztatów kawowych.
| Nadesłał:
            m.myrlak | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)