Firma » Biznes
Kaspersky Lab Polska wręcza wyróżnienia na XI Konferencji Partnerów
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Organizując tegoroczną konferencję, firma Kaspersky Lab Polska skupiła się na pracy oraz na merytorycznych rozmowach. Na imprezę zaproszono kluczowych Partnerów z sektora biznesowego, którzy mieli możliwość uczestniczenia w otwartej dyskusji poświęconej warunkom współpracy i sprzedaży produktów Kaspersky Lab. Konferencja odbyła się w hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym.
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
 
Podczas konferencji przedstawiciele Kaspersky Lab Polska poinformowali uczestników o najnowszych produktach firmy i planowanych premierach biznesowych, a także o nadchodzących zmianach w zasadach współpracy z firmą. Dzięki formule skupiającej się na pracy i dialogu z Partnerami firmie udało się uzyskać wiele cennych informacji od uczestników imprezy, co przełoży się na stworzenie warunków współpracy, które będą atrakcyjne dla obydwóch stron.
Trzy z zaproszonych firm zajmujących się dystrybucją oprogramowania Kaspersky Lab zostały uhonorowane wyróżnieniami „Partner Roku 2012": 
- ITXON sp. z o.o. - za najlepsze wyniki sprzedaży- Technologie Internetowe SA - za największe wdrożenie- Action SA - za najlepsze wyniki sprzedaży w sektorze retail. 
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab Polska jako źródła.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)