Firma » Reklama
Karta One4all – nowość w salonikach Kolportera
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
– Karty podarunkowe to produkty, które klienci chętnie kupują by podarować bliskiej osobie z okazji różnych świąt. Według naszych analiz najczęściej znajdują się w koszykach zakupowych przed Dniem Kobiet, Mężczyzn, Matki i Ojca, a nawet Dniem Dziecka. Wiele osób wybiera je także na prezent pod choinkę. Są produktem idealnym na każdą okazję. Klienci saloników Kolportera będą mogli obdarować swoich najbliższych naszą nowością – kartą podarunkową One4all. A jest to produkt unikatowy, bowiem to jedna karta do wielu sklepów z różnych kategorii produktowych – zdradza Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Karta jest bardzo ładnie wydana, a załączona do niej kartka na osobiste życzenia oraz koperta sprawiają, że można ją wręczyć już bezpośrednio po zakupie – dodaje Dariusz Sandecki.
Jak działa karta One4all? Wystarczy zalogować się na stronie https://www.one4allgiftcards.pl i wymienić zgromadzone środki na Vouchery Podarunkowe (w formie cyfrowej) sprzedawców uczestniczących w programie One4all, m.in.: Zalando, Primark, Rituals, Duka, TK Maxx, Świat Książek. Można ją wykorzystać także na platformie Xbox, Spotify Premium czy w Multikinie. Vouchery można wykorzystać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i podczas zakupów online.
– Karta ta, oprócz tego, że można ją wykorzystać w wielu sklepach, ma także inną zaletę. Jest to produkt z „otwartą ceną”. Oznacza to, że to Klient podczas jej zakupu decyduje o kwocie, którą zostanie zasilona. Minimalna kwota doładowania to 60 zł, maksymalna zaś to aż 800 zł. Karta jest ważna 24 miesiące od dnia zakupu – informuje Dariusz Sandecki.
Karta One4all jest dostępna w całej sieci Kolportera. W salonikowej ofercie kart podarunkowych znajdują się także karty: Allegro, Amazon, CDA Premium, Douglas, Netflix, Nike, Spotify, TK Maxx, Wyjątkowy Prezent, Zalando.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Firma jest właścicielem sieci saloników Kolportera.
| Nadesłał:
            Biuro Prasowe - Kolporter | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)