Technologie » AGD - RTV
Kariera Zen
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Piekarnik Amica Zen zachwyca nie tylko ekspertów. Szum się robi  zwłaszcza w Internecie – medium najnowocześniejszym, najszybszym i o  największym zasięgu. Dziś już na wielu stronach, w różnych językach  można znaleźć informacje o samym piekarniku, a także o nagrodzie, jaką  został uhonorowany. Podkreśla się przede wszystkim to, że piekarnik Zen  jest pierwszym polskim produktem wyróżnionym za wybitną jakość  wzornictwa. Zwraca się również uwagę na elitarne towarzystwo, w jakim  się znalazł, czyli kultowe produkty takich znanych marek, jak Apple, BMW  czy Porsche. Duże wrażenie robią także liczby. W tegorocznej edycji  konkursu 4500 produktów autorstwa 1800 projektantów z 58 krajów oceniało  30 jurorów. A na szczycie tej piramidy znalazły się Amica i pracownia  Code, która zaprojektowała piekarnik Zen.
Został on stworzony z  myślą o wymagających użytkownikach sprzętu AGD – tych, którzy mają  sprecyzowane potrzeby, cenią sobie spokój i harmonię, a w swoim domu  szukają przede wszystkim wyciszenia. Amica Zen odwołuje się do tradycji  minimalizmu i na tej podstawie kreuje zupełnie nowy trend we  wzornictwie. Staje w opozycji do wszechogarniającej, nachalnej  technologii, która dominuje nad człowiekiem na każdym kroku, we  wszystkich dziedzinach, co sprawia, że czuje się on w takim świecie  wyobcowany. Do obsługi piekarnika niepotrzebne są żadne przyciski i  wyświetlacze, wystarczą dwa pokrętła.
Piekarnik Amica Zen  otworzył nowy rozdział w dziejach sprzętu AGD. Mówi się o epoce  postindustrialnego designu. To nie człowiek ma się dopasować do  technologii, czyli użytkownik do urządzenia, ale na odwrót – urządzenie  zostało pomyślane tak, aby stanowiło odpowiedź na oczekiwania  użytkownika, aby technologia była zgodna z potrzebami człowieka i jego  wyobrażeniami o domu jako spokojnej, bezpiecznej przystani.
Amica 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)