Kultura » Kultura
Kapslove Walentynki
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
14 lutego rusza nowa akcja marki Tymbark „Kapslove Walentynki”, dzięki której na ulicach, skwerach i mostach największych miast Polski pojawi się ponad 100 tys. magnetycznych kapsli z walentynkowym hasłem.
 W Dzień Zakochanych Warszawa, Kraków, Poznań i Wrocław zostaną udekorowane ponad 100 tysiącami magnetycznych, walentynkowych kapsli z których ułożone zostaną  serca, kwiaty i strzały amora. Dzięki Tymbarkowi, każdy kto szuka oryginalnej walentynki, będzie mógł znaleźć na ulicach
W Dzień Zakochanych Warszawa, Kraków, Poznań i Wrocław zostaną udekorowane ponad 100 tysiącami magnetycznych, walentynkowych kapsli z których ułożone zostaną  serca, kwiaty i strzały amora. Dzięki Tymbarkowi, każdy kto szuka oryginalnej walentynki, będzie mógł znaleźć na ulicach 
 4 największych miast Polski kapsle 
 z miłosnym przesłaniem. Wystarczy tylko zabrać ukochaną osobę na spacer odnaleźć umieszczone kapsle, a następnie wręczyć te, które spodobają się najbardziej.  
„Kapslove Walentynki 2013” to pierwsza tego typu akcja realizowana w naszym kraju. Kampania została przygotowana przez agencję Mrufka Grupa IMC, która odpowiada za kreację i realizację przedsięwzięcia. Za kontakt z mediami odpowiada agencja PR Inspiration.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Mikrut – Mrufka Grupa IMC, tel.: 500 141 446, e-mail: k.mikrut@mrufka.com
Karolina Wójcik – PR Inspiration, tel.: 530 455 566, e-mail: karolina@prinspiration.pl
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)