Zdrowie » Ciało
Kampania reklamowa żelków Akuku!
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą wyśmienitego smaku podkręconego większą zawartością soku i wprowadzonej redukcji cukrów.
Kampania reklamowa oparta na haśle marki Akuku! Owocuje zaskoczeniem trwa od maja. Emisję spotu telewizyjnego zaplanowano w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Marka postawiła też na filmiki skierowane do dzieci w serwisie You Tube oraz na reklamy w prasie handlowej. W ramach aktywności BTL jest również przewidziana kampania kinowa w sieci Multikino oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Wsparciem w placówkach handlowych są dedykowane materiały POSM i niestandardowe ekspozycje z AKUKiem w roli głównej.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Havas. Spot wyprodukowało studio Human Ark. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=HRecMRO_37I
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)