Firma » Reklama
Kampania reklamowa Renomy doceniona przez branżę
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Specjaliści oceniali hasła, które pojawiły się na polskim rynku od 16 stycznia do 16 lutego 2010 roku.
W rubryce „Kopy” marcowego wydania „Pressa”, miesięcznika poświęconego mediom, PR-owi oraz reklamie, publicysta Bartek Chciański wskazał hasło „Kochać mieć” – leitmotive nowej kampanii Renomy - jako jedno z najlepszych na rynku. – „A ja kochać mieć szacunek do autorów takich haseł” – uzasadnia swój wybór Chaciński.
Nowa kampania reklamowa domu handlowego Renoma ruszyła od stycznia 2010. Autorem docenionej kreacji jest agencja reklamowa Brain z Warszawy.
Nadesłał:
izastraczek
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)