Firma » Reklama
Kampania reklamowa Odra SA
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Akcja promocyjna będzie dotyczyć sztandarowego produktu firmy – powszechnie znanej i lubianej chałwy, od lat wytwarzanej według tradycyjnej receptury.
W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane stacje kanałów tematycznych z oferty TVN, Polsatu oraz AT MEDIA. Wizerunek telewizyjny wzmocni natomiast smakowity profil na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – Facebooku. Ambasadorką marki została znana aktorka i tancerka – Dorota Czaja. Wiodące hasło kampanii brzmi: Ciesz się życiem!
Zapraszamy do oglądania i śledzenia bieżących wydarzeń na https://www.facebook.com/ChalwazOdry
Nadesłał:
Joanna Janczy
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)