Gospodarka » Żywność
Kampania promocyjna Kurczaka Zagrodowego z Podlasia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W połowie kwietnia Grupa Drosed wprowadziła na rynek nowe, odświeżone etykiety Kurczaka Zagrodowego i Kurczaka Zagrodowego Rosołowegoz Podlasia. Kurczak Zagrodowy dostępny od 10 lat w ofercie należącej do Grupy firmy Sedar, karmiony wyłącznie naturalną paszą roślinną, hodowany w małych rodzinnych fermach, to wyjątkowy produkt na polskim rynku.W ramach działań promocyjnych producent Zagrodowego nawiązał współpracę z dyplomowanym kucharzem Konradem Birkiem, który pełni rolę Kulinarnego Ambasadora Marki.
www.zagrodowy.pl.Zapraszamy również na fanpagewww.facebook.com/Zagrodowy.
Informacje o Grupie DROSED
Grupa DROSED to jeden z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. W jej skład wchodzą cztery spółki: Drosed S.A., Roldrob S.A., Sedar S.A. oraz Drosed Surowiec S.A. Od 2000 r. DROSED należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego. Działalność Grupy DROSED koncentruje się na czterech obszarach: surowcu, produkcji drobiu i elementów z drobiu, a także produkcji wędlin drobiowych oraz konserw drobiowych. Produkty marki DROSED, w tym standardowy produkt firmy – Pasztet Podlaski – są obecne na półkach większości hiper- i supermarketów, dyskontów, a także tradycyjnych sklepów. DROSED przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa wytwarzanych produktów. Firma rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w zgodzie z normami dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogami weterynaryjnymi i higienicznymi. DROSED jest w tym względzie w czołówce europejskich producentów, o czym świadczą liczne przyznane firmie certyfikaty, m. in. IFS i BRC.
| Nadesłał:
            JBcomm | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)