Firma » Reklama
KAMPANIA PROMOCYJNA ANIX PRODUCTION HOUSE
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Akcja „Przepyszna współpraca” zorganizowana została na terenie Warszawy i miała na celu przedstawienie nowej, rozbudowanej oferty dotychczasowym klientom agencji jak i zachęcenie nowych wybranych firm do współpracy. Do prezentacji agencji dołączona była słodka niespodzianka w postaci przepysznego cupcake’a z charakterystycznym symbolem firmy.
Akcja „Przepyszna współpraca” miała na celu przede wszystkim podziękowanie naszym dotychczasowym klientom za wspólne realizacje i projekty oraz zaprezentowanie się wybranym firmom i przedstawienie obecnej oferty, poszerzonej o nowe obszary działania. Cieszymy się, że grono naszych odbiorców powiększa się, a zadowoleni klienci stawiają przed nami nowe wyzwania. Chętnie stawiamy im czoła – mówi Michał Pieprzowski, General Director Anix Production House.
INFORMACJE NA TEMAT ANIX PRODUCTION HOUSE:
Anix Production House to agencja eventowa typu full service, specjalizująca sie w realizacji niestandardowych eventów firmowych - wydarzeń specjalnych, gal i jubileuszy firmowych, imprez integracyjnych, pikników, konferencji, szkoleń i akcji specjalnych. Ze względu na profesjonalizm i doświadczenie Anix Production House pełni także rolę wsparcia eventowego dla innych agencji eventowych, PR i reklamowych na terenie całej Polski. Firma współpracuje z hotelami i kreuje nowe miejsca eventowe, jak warszawskie Bank Club czy Urban Garden. W 2011 roku agencja wzmocniła swoją ofertę o działania Public Relations. Do grona klientów agencji należą m.in.: Pandora, Porsche, Panattoni, Audi, Grant Thornton, Seat.
Szczegóły:
Michał Pieprzowski
General Director
+ 48 519 323 980
m.pieprzowski@anixph.pl
Elżbieta Pieprzowska
Marketing Director
+48 519 323 981 e.pieprzowska@anixph.pl
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)