Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kampania Pracuje i wychowuje - projekt Rodzina i kariera
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
	Wydarzenie ma na celu wzbudzenie zainteresowania społecznego tematem godzenia życia rodzinnego i zawodowego. Organizator chce wpłynąć na wzrost świadomości oraz zmianę postaw poprzez upowszechnianie idei wyrównywania szans kobiet i mężczyzn w zakresie łączenia rodzicielstwa z karierą zawodową.
	Kampania rozpoczęła się na Podkarpaciu i będzie trwała aż do stycznia 2014 r. Do tego czasu odwiedzone zostaną wszystkie województwa Polski; średnio 1-2 razy w miesiącu organizator będzie gościł w danym województwie, o czym będzie informować na bieżąco. W najbliższy weekend eventy odbędą się w województwie warmińsko mazurskim. Autobus promujący kampanię projektu pod hasłem „Pracuję i wychowuję” pojawi się w Olsztynie i Giżycku.
Harmonogram przedstawiamy poniżej: 
05.07 – OLSZTYN
- Centrum Handlowe „Alfa” (Al. Piłsudzkiego 16) w godz. 11:30-13:30 
- „Kortowo” przy Jez. Kortowskim (okolice ul. Kanafojskiego)
  w godz. 14:00-16:00
- Stare Miasto – deptak w godz. 16:30-18:30 
- Galeria „Dekada”(ul. Partyzantów 63, niedaleko Dworca PKS) 
  w godz. 19:00-21:00 
06.07– GIŻYCKO 
- Plaża miejska, molo (ul. Nadbrzeżna) w godz. 9:00-12:30
- Przystań Ekomarina (ul. Dąbrowskiego 14) w godz. 12:30-15:00
- Galeria „Batory” (ul. Warszawska 2) w godz. 15:30-17:30
Kampania odbywała się już na Podkarpaciu, Pomorzu oraz w województwie zachodniopomorskim.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)