Motoryzacja » Samochody
Kampania KONA Electric na OOH
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Przez cały wrzesień w Warszawie Hyundai będzie promować model KONA Electric na nośnikach OOH. Hyundai wprowadza obecnie na rynek polski również nowy hybrydowy model KONA. Więcej informacji o obu modelach można znaleźć na stronie hyundai.pl.
Kreację przygotowała agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            PR Communication | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)