Firma » Biznes
Kampania dla marki Mitsubishi wyróżniona w konkursie Golden Arrow 2014
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Podobnie jak w latach poprzednich, komisja nie przyznała nagrody głównej w kategorii Marketing internetowy – SEM”, jednak wyróżniła jej zdaniem najlepszy projekt. Bluerank zgłosił do tej kategorii kampanię Paid Search dla marki Mitsubishi Motors i pokonał trzy inne agencje. W marcu 2014 roku jury złożone ze światowych ekspertów z branży SEM przyznało za ten projekt nagrodę European Search Awards. 
Niezmiernie cieszymy się z wyróżnienia, tym bardziej że jest to nasze pierwsze zgłoszenie w konkursie Golden Arrow. – mówi Agata Marczewska, Key Account Manager w Bluerank, która prowadziła projekt dla MMC Car Poland Sp. z o.o.
Z wyróżnienia jesteśmy zadowoleni tym bardziej, że kampanię dla marki Mitsubishi realizujemy już trzeci rok, a jej wyniki zostały dostrzeżone tym razem przez krajowe jury. Już dwa prestiżowe wyróżnienia dla tej kampanii są dowodem na to, że długotrwała współpraca agencji z klientem przynosi najlepsze efekty nie tylko biznesowe, ale i wizerunkowe. 
W tym roku odbyła się już IX edycja jednego z najbardziej rozpoznawalnych konkursów branży marketingu bezpośredniego „Golden Arrow”, będącego  pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu. W jury oprócz przewodniczącego, którym był dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA, Leszek Kurnicki, zasiadali przedstawiciele marketerów oraz agencji branżowych. Ocenie podlegały kreatywność, sposób opracowania strategii kampanii, a także efektywność i skuteczność realizowanych działań. 
Wszystkim Wyróżnionym i Nagrodzonym statuetką Golden Arrow 2014 serdecznie gratulujemy!
Więcej informacji na temat konkursu, nominacji i tegorocznych laureatów:
www.goldenarrow.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            Marta Ostrowska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)