Gospodarka » Żywność
KAMIS rozszerza portfolio słodkich przypraw
Kamis od lat odpowiada na oczekiwania swoich klientów, oferując im produkty wysokiej jakości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży pozwoliło marce zbudować relacje z zaufanymi dostawcami, uprawiającymi przyprawy i składniki do produktów Kamis. To dzięki nim jakość składników wykorzystywanych do produkcji przypraw marki znajduje się pod stałą kontrolą. Teraz na rynku pojawiły się produkty do pieczenia. Pełne smaku, z czystymi i naturalnymi składami i przede wszystkim o znanym pochodzeniu, są już dostępne w sprzedaży.
Nowa linia produktów Kamis to:
· naturalne aromaty, które doskonale sprawdzą się jako dodatek do ciast, deserów, lodów lub napojów. Występują w pięciu różnych wariantach - waniliowym, pomarańczowym, migdałowym, cytrynowym i kawowym. Za ich wyjątkowy smak odpowiadają włoskie cytryny, wanilia Bourbon czy 100%-owa brazylijska kawa. Można je kupić w wygodnych buteleczkach ułatwiających nalewanie i dozowanie produktu.
· posypki cukrowe bez oleju palmowego; występują w sześciu różnych wariantach, w kolorach pochodzących z roślin oraz glonów. Posypki dodadzą też wypiekom oryginalnego smaku, zawierają bowiem takie składniki jak kakao czy naturalny aromat waniliowy. Co ważne są one także odpowiednie dla wegan. Zapakowane zostały w ekologiczne, szklane słoiczki z możliwością ponownego uzupełnienia.
· proszek do pieczenia, cukier wanilinowy oraz suszone drożdże - przygotowanie domowych wypieków i deserów byłoby trudne bez tak bazowych produktów, nie mogło ich więc zabraknąć w nowej ofercie Kamis. Marka proponuje niezawodne dodatki bez sztucznych dodatków. Produkty bazowe zostały zamknięte w funkcjonalne opakowania stylizowane na wykonane z papieru do pieczenia.
Przyprawy Kamis od lat nadają potrawom i deserom w polskich domach intensywnego smaku. Nie raz udowodniliśmy już naszym konsumentom, że na przyprawach i ziołach znamy się bardzo dobrze. Teraz chcemy zagwarantować im również świetne produkty do pieczenia z naturalnym składem, które nadadzą smaku i aromatu deserom. Dzięki wieloletniej wiedzy i doświadczeniu, a także sprawdzonym dostawcom, możemy zapewnić wysoką jakość produktów. Dbamy również, aby opakowania były funkcjonalne i nowoczesne. W te święta chcemy inspirować naszych konsumentów i towarzyszyć im w świątecznych przygotowaniach. Mamy nadzieję, że nasze nowe produkty będą gościć na ich świątecznych stołach, stając się częścią pysznych wypieków. – mówi Karolina Sokołowska, Senior Brand Manager Kamis Herbs & Spices.
| Nadesłał:
            m.myrlak | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)