Rozrywka » Sport
Już za 50 dni UEFA EURO 2012TM!
Marka Wedel to nie tylko producent czekoladowych smakołyków, ale  również ponadczasowy dostarczyciel przyjemności, dlatego firma  postanowiła wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu, jako Narodowy  Sponsor UEFA EURO 2012TM. Wedel zaprasza wszystkich konsumentów do  Wedlowskiej Fali Przyjemności, która sprawi, że będziemy chcieli być  razem, dzielić się przyjemnością i dobrymi emocjami. Specjalnie z tej  okazji została wyprodukowana linia produktów dedykowanych UEFA EURO  2012TM. Limitowaną edycję tworzą m.in.: Czekoladowa Figurka Slavko i  Slawka, Ptasie Mleczko® w opakowaniu w kształcie stadionu czy Torcik  Wedlowski w kształcie piłki nożnej. 
Z myślą o swoich  konsumentach marka Wedel rozpoczęła też promocję konsumencką, której  pula biletów wynosi aż 1090 podwójnych wejściówek na mecze w Polsce i  Ukrainie. Promocja trwa do 10 czerwca, dlatego nadal mnóstwo osób ma  szansę na niezapomniane emocje związane z oglądaniem meczów na żywo!
Kolejną  aktywnością Wedla jest współpraca z TVP. Telewizja Polska, która nabyła  od UEFA prawa do pokazywania turnieju UEFA EURO 2012TM oraz marka  Wedel, podjęły decyzję o współpracy i zdecydowano, że główne studio  plenerowe TVP zlokalizowane będzie w Warszawie na dachu budynku fabryki  E.Wedel na Pradze. Z dachu tego budynku rozpościera się wyjątkowy widok  na Stadion Narodowy oraz stolicę, dlatego możemy spodziewać się  niezwykłych relacji oraz zapierających dech w piersiach widoków. 
Bez  względu na to, gdzie będziemy oglądać transmisje Mistrzostw Europy,  najważniejsze jest to, by zadbać o dobre towarzystwo z którym będzie  można dzielić się sportowymi emocjami i słodyczami Wedla... 
Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)