Gospodarka » Żywność
Justyna Steczkowska - ambasadorem herbat LOYD
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Herbata to nasza pasja – mówi z przekonaniem Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate SA. - Od lat szczególną uwagę przykładamy do jakości liści, ich aromatu, kształtu i smaku. Tutaj nie ma mowy o przypadku. Nie jeden raz sprawdzaliśmy dostawy herbat, aby po raz kolejny przekonać się, że dokonaliśmy właściwego wyboru. Ale to dopiero początek drogi do czajnika - dodaje. - Aby nasze herbaty trafiały w gust i upodobania konsumentów współpracujemy z doświadczonymi kiperami, których skutecznie wspierają nasze laboratoria - kończy Sylwia Mokrysz.
Dotychczas firma Mokate efektywnie rozwijała segment herbat ekspresowych, szybko stając się wiceliderem rynku, z udziałami przekraczającymi 12,3% w ujęciu ilościowym oraz 7,9% w ujęciu wartościowym (MEMRB za okres maj-czerwiec 2011 r.). - Ten segment popularnych herbat czarnych nadal będziemy rozwijać - zapewnia Sylwia Mokrysz. - Przyszedł jednak czas na zmiany. Rynek herbat premium to wyzwanie i szansa. Nasi partnerzy i konkurenci wiedzą, że jeżeli dążymy do jakiegoś celu, to nie brakuje nam wytrwałości i skutecznie go realizujemy. 
  
W nadchodzących miesiącach firma skoncentruje swoje działania na promocji herbat marki LOYD. Wizerunek Justyny Steczkowskiej ma podkreślać niepowtarzalny smak i wysoką jakość tych herbat i będzie wykorzystywany na wielu płaszczyznach komunikacji z konsumentami.
- To będzie wspólna wyprawa w przestrzeń i czas. W świat herbacianych aromatów. Zaskakująca zwrotami i stylizacjami, niekiedy wręcz magiczna. Jestem przekonana, że nikt, kto to raz zobaczy i kto raz spróbuje herbaty LOYD, nie pozostanie obojętny - podsumowuje Sylwia Mokrysz. 
  
Justyna Steczkowska o współpracy z Mokate mówi tak: - Staram się współpracować z firmami, które nie tylko wpisały się polski rynek, ale przede wszystkim cieszą się sympatią i zaufaniem konsumentów.
- Filiżanka herbaty ma w sobie odrobinę magii - dodaje Justyna Steczkowska. - Trzymając ją w dłoni, nawet wtedy, kiedy jestem na końcu świata, czuję się, jakbym wróciła do domu.
| Nadesłał:
            Witold Barłóg | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)