Firma » Reklama
JULA PONOWNIE NAKRĘCA DO DZIAŁANIA
Jula, nowa szwedzka sieć multimarketów, rusza z drugą już kampanią outdoorową na terenie Warszawy. Kampania obejmować będzie 103 nośniki i potrwa do końca stycznia 2012 roku. Zakupu nośników dokonał dom mediowy Equinox Polska, a kreację przygotowała agencja wewnętrzna firmy. Jula planuje kolejne otwarcia swoich multimarketów na terenie kraju – w tym 3 już w najbliższych miesiącach we Wrocławiu, Łodzi i Lublinie oraz kolejne jeszcze w 2012 roku. Każde otwarcie wspierać będzie kampania reklamowa na terenie danego miasta.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
Nadesłał:
Inmedia
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)