Firma » Biznes
Jesienne nowości w obsłudze klienta
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Przekażemy też relację z pierwszego w tym sezonie spotkania w ramach Akademii Jakości Contact Center, organizowanego przez SMB. Akademia to cykl spotkań praktyków, którego głównym założeniem jest nauka oraz wymiana doświadczeń osób odpowiedzialnych za monitoring doskonalenie jakości działania jednostek cc. Prelegentami Akademii są eksperci w zakresie m.in. rekrutacji, szkolenia zespołów, budowy programów szkoleniowych, a także zarządzania jakością call/contact center. Uczestnicy Akademii to z kolei praktycy zajmujący się na co dzień doskonaleniem jakości w swoich organizacjach.
Kontel, firma znana na polskim rynku z importu i dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych, zaprezentuje jedną ze swoich nowości technologicznych - urządzenie przydatne w contact center i nie tylko....
Zapraszamy do lektury!
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl
www.facebook.com/BOK.customercare

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)