Firma » Biznes
Jesienna kampania EFL na starcie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Głównym nośnikiem w kampanii jest prasa branżowa oraz Internet.
Komunikacja z jednej strony podkreśla fakt, że w leasingu EFL klienci mogą finansować niemal wszystko – począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT, natomiast z drugiej zapewnia o prostocie rozwiązań oferowanych przez firmę.
Działania promocyjne EFL mają charakter pro-sprzedażowy, a ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL. 
 „Jesienna kampania EFL  skierowana jest do klientów, którzy cenią sobie elastyczność oraz kompleksowe podejście.  Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy  obsługa posprzedażowa – to elementy, które chcemy podkreślić w naszej  komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację” -  dodaje Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym. 
Kampania  potrwa do końca 2012 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind, we współpracy z OMG Poland. 
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            MCConsultants | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)