Technologie » Internet
Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto
Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom.
Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami w spółkach grupy BZA – najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. W latach 2006–2009 odpowiedzialny był za rozwój nowej spółki grupy BZA w branży fotowoltaicznej w Niemczech. W kolejnych latach, w ramach własnej działalności konsultingowej, doradzał przy projektach związanych z międzynarodowym rozwojem biznesu oraz partnerstwach.
Z modelem biznesowym SaaS związany jest od 2014 roku. Początkowo był odpowiedzialny za rozwój międzynarodowej sprzedaży w emplo.com (startup technologiczny Grupy Pracuj), a następnie 
 w Plastream (spółka grupy MediaCap).   
Jesień 2018 to niezwykle gorący okres dla Senuto, związany z wyjściem na rynki zagraniczne. Targi oraz konferencje branżowe w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA są szansą na pozyskanie nowych klientów z różnych części świata. Dlatego też, najbliższe miesiące będą dla zespołu Global Sales bardzo pracowite. Jednak doświadczenie i ogrom wiedzy Jana dają Senuto wyjątkowo dobrą pozycję startową.
Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego. Więcej informacji na www.senuto.com
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)