Technologie » Komputery
JAM dla fanów mocnego brzmienia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Na półkach sklepowych znaleźć można jednak produkty firmy JAM, która w swojej ofercie zamieściła sprzęt mający sprostać oczekiwaniom miłośników „skrajnych” gatunków muzycznych. W portfolio marki znajdziemy m.in. Heavy Metal – głośniki mobilne stworzone specjalnie z myślą o osobach gustujących w cięższych brzmieniach muzycznych.
Metalowa scena muzyczna nie jest jednorodna – tuż obok melodyjnych partii gitarowych i wokalnych, natrafimy w niej na bardzo niski growl i charakterystyczną rytmikę basów oraz perkusji. Jak zapewnia producent, za idealne odwzorowanie czystości dźwięków wysokich i głębokich tonów niskich w głośnikach ma odpowiadać połączenie pary przetworników elektroakustycznych z podwójnymi basami pasywnymi. Takie rozwiązanie pozwala zarówno na dobre rozchodzenie się dźwięku podczas głośnego słuchania muzyki na imprezie, jak i szczegółowe odwzorowanie linii melodycznej przy niższym poziomie głośności.
O mobilności JAM Heavy Metal świadczy nie tylko możliwość streamowania muzyki za pośrednictwem Bluetooth, ale również wygodny informator głosowy mający usprawnić obsługę urządzenia. Głośnik wykonany jest z aluminium i charakteryzuje się wymiarami mniejszymi od butelki wody oraz żywotnością baterii do 8 godzin od naładowania. Wbudowany mikrofon umożliwia wygodną rozmowę telefoniczną bez konieczności przełączania urządzeń.
JAM Heavy Metal kosztuje około 307 zł. Dystrybutorem głośników na rynku polskim jest firma Impakt.
Zobacz wideo jak prezentuje się głośnik JAM Heavy Metal.
| Nadesłał:
            Entrymedia | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)