Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług w firmie?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Można na przykład zatrudnić wykwalifikowanego menadżera z doświadczeniem w branży sprzedażowej, który po zdiagnozowaniu problemu wprowadzi w miejscu pracy nowe zasady i nowe rozwiązania. Niektórzy z menadżerów są w stanie na własną rękę organizować dla pozostałych pracowników szkolenia sprzedażowe. Umiejętność skutecznej sprzedaży w większości przypadków jest cechą nabytą, więc można ją wyćwiczyć. Jeśli nie chcemy tworzyć – lub nie mamy takich możliwości - dodatkowego miejsca pracy, możemy wysłać podwładnych z działu handlowego na szkolenia sprzedażowe. Są one organizowane przez profesjonalne firmy, które zapewniają wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną. W przystępny sposób przekażą oni wiedzę z zakresu efektywnych technik sprzedaży i szkolenia. Nauczą, jak zostać liderami i przywódcami, jak radzić sobie z klientem niezdecydowanym i trudnym, jak zyskać przewagę nad konkurencją, a także jak ustalać priorytety w pracy. Możemy też uczynić z jednego z naszych pracowników menadżera i wysłać go na szkolenia dla menadżerów, by mógł dzielić się swoją wiedzą ze współpracownikami i by efektywnie zarządzał zespołem.
| Nadesłał:
            zami | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)