Technologie » Komputery
Jak zbudować trwały związek z klientami, czyli podstawy CRM?
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jednym z czynników, które odpowiadają ze ten stan rzeczy, jest kanał  mobilny. Dlaczego? Możliwość korzystania z platformy CRM w dowolnym  miejscu i czasie jest kluczową kwestią braną pod uwagę przy ocenie  funkcjonalności i efektywności systemów tego rodzaju. W związku z tym,  coraz większą rolę odgrywać będą rozwiązania CRM przygotowane z myślą o  smartfonach i tabletach. Według Nucleus Research, CRM w kanale mobilnym  zwiększa produktywność w sprzedaży nawet o 15 proc. Czym dokładnie jest  Customer Relationship Management i dlaczego pomaga w biznesie?
 O co chodzi w CRM?
  Francis Bacon mawiał , że wiedza to potęga. Nie przewidywał, że ta  reguła sprawdza się również w biznesie. Aby zbudować dobre i długofalowe  relacje z klientami, trzeba zdobyć o nich jak najwięcej informacji. Z  potrzeby ciągłego zabiegania o klienta w latach 90. XX w. w Stanach  Zjednoczonych narodził się CRM, czyli Customer Relationship Management –  zestaw procedur, które pomagają w zarządzaniu relacjami z klientami. 
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/jak_zbudowac_trwaly_zwiazek_z_klientami_czyli_podstawy_crm.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)