Technologie » Internet
Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jacek Celiński dołączył do Havas z początkiem stycznia i objął nowe stanowisko Head of Havas E-Commerce. Jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów klienckich zarówno w dużych międzynarodowych agencjach mediowych i reklamowych (Starcom, Saatchi&Saatchi IS), jak i tych wyspecjalizowanych w e-commerce (Pathfinder 23 czy Commerce Sherpas z grupy K2 Internet). Ma bogate doświadczenie w zakresie strategii mediowych, contentowych, sprzedażowych i w wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi e-commerce dla marek z portfolio największych globalnych firm FMCG – P&G, Coty czy Coca-Cola. Jacek ma na swoim koncie również szereg nagród branżowych, m.in. Silver Drum, Effie, Mixx Awards czy KTR. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia.
Powołanie Havas E-commerce to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych i e-commercowych w grupie Havas w Polsce. Jej oferta obejmuje tym samym wszystkie kluczowe dla klientów obszary e-commerce od technologii, zarządzania danymi, analityką i marketing automation, przez tworzenie contentu, półek produktowych, aż po działania trafficowe – obejmujące wszystkie narzędzia dotarcia od search i email marketingu, przez programmatic, aż po social commerce. Havas E-Commerce będzie też wspierać klientów w rozwoju strategii omnichannelowych. 
Jacek Celiński będzie raportował bezpośrednio do CEO Havas Media Group Małgorzaty Węgierek i CEO Havas Creative Group Doroty Mazur oraz wspierał w rozwoju strategii e-commercowych klientów obu dywizji.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	
		Nadesłał:
            PR Communication 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)