Firma » Biznes
iReward24 analizuje dane w programie lojalnościowym rumuńskiej sieci Profi
Kierownictwo Profi, chcąc w pełni wykorzystać potencjał prowadzonego od kwietnia 2011 roku programu lojalnościowego, poszukiwała firmy, której mogłaby zlecić analizę danych zgromadzonych w programie. Kierownictwo
Przeczytaj również
Profi doceniło kompetencje krakowskiej firmy w wykorzystaniu metod statystycznych i data mining w biznesie przy jednoczesnym doświadczeniu w programach lojalnościowych.
Usługi realizowane przez iReward24 obejmują systematyczne raportowanie funkcjonowania programu lojalnościowego, konsulting analityczny i biznesowy w zakresie zarządzania programem oraz realizacji targetowanych działań marketingu bezpośredniego.
Podpisana między obu firmami umowa przewiduje wdrożenie, utrzymanie i systematyczny rozwój modeli segmentacji analitycznej (segmentacja life cycle, segmentacja behawioralna i segmentacja według wartości klienta) oraz outsourcing prac analitycznych zlecanych ad hoc.
****************************************************************************
Profi – sieć 120 sklepów dyskontowych w Rumunii. Więcej: http://www.profi.ro/
iReward24 S.A. - wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Comarch. Firma specjalizuje się w tworzeniu
 i realizacji programów lojalnościowych, w świadczeniu usług z zakresu analizy danych oraz rozwoju i wsparciu działań marketingu baz  danych.  Więcej: http://ireward24.pl/    
    	
| Nadesłał:
            iReward24 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)