Dom » Wnętrza
Intensywny marzec i kwiecień – KLINK z mocnym startem w sezon budowlany
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Podobnie jest w handlu płytkami kamiennymi, o czym informuje firma KLINK International, największy dystrybutor kamienia naturalnego w Polsce.
KLINK International to wiodący dostawca produktów z kamienia naturalnego. W ofercie firmy dominują płytki kamienne, ale dostępne są również panele, forniry oraz inne materiały, takie jak kostka, slaby czy palisady.
- Za nami wyjątkowo udane dwa miesiące. Marzec i kwiecień przyniosły bardzo dobre wyniki sprzedaży, a nasze zespoły pracują z pełnym zaangażowaniem, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu. Klienci indywidualni, firmy wykonawcze i hurtownie mogą liczyć na szybką realizację oraz szeroki wybór materiałów – mówi Artur Klink, Prezes firmy KLINK International.
Firma KLINK jest bezpośrednim importerem kamienia naturalnego z całego świata. Granit, trawertyn, marmur, łupek czy kwarcyt sprowadzane są z tak odległych kierunków jak Brazylia, Hiszpania, Turcja, Indie, Wietnam czy Chiny. KLINK posiada własne centrum logistyczne w Bystrej koło Gdańska oraz trzy magazyny pomocnicze w Grudziądzu, Iławie i Olsztynie. Dzięki wysokiemu zatowarowaniu i odpowiedniemu przygotowaniu do sezonu, firma realizuje dostawy w zaledwie kilka dni roboczych.
– Taki wolumen to nie przypadek – to efekt świetnie zorganizowanej logistyki, zgranego zespołu i silnej pozycji na rynku. Sezon dopiero się rozkręca, a my jesteśmy gotowi na jeszcze więcej. Każdego dnia z naszych czterech magazynów wyjeżdża ponad 120 palet z towarem do klientów z całego kraju. – mówi Jakub Podliński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlowych firmy KLINK, dodając: - Dostarczamy kamień tam, gdzie liczy się jakość, terminowość i profesjonalne wsparcie. Za nami dwa bardzo mocne miesiące, teraz skupiamy się na tym, by utrzymać tempo i dalej podnosić standardy obsługi.
KLINK International to ponad 30 lat doświadczenia, tysiące realizacji rocznie i zespół, który zna rynek od podszewki. Firma posiada własne magazyny, sieć 19 salonów sprzedaży, a także rozwinięty sklep internetowy.
| Nadesłał:
            Arni | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)