Technologie » Komputery
Inteligentne technologie w fabrykach motoryzacyjnych to zysk
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ale tylko niektórzy z nich już zobaczyli efekty wdrożenia takich  rozwiązań. Skala tych efektów zależy przede wszystkim od jasno  zdefiniowanej strategii, która decyduje o wielkości inwestycji w  technologie oraz od obszarów, w których te technologie zastosowano,  uważają eksperci Capgemini.
Najpierw strategia, potem nakłady
 Koncerny  motoryzacyjne przewidują, że do 2022 roku globalnie, niemal jedna  czwarta (24 proc.) należących do nich fabryk będzie korzystać z  inteligentnych rozwiązań technologicznych. Prawie połowa (46 proc.) już  zaczęła wdrażać rozwiązania, które mają zbliżyć je do tego celu.
  Największy odsetek inteligentnych fabryk samochodowych funkcjonuje  obecnie we Francji (63 proc.), Niemczech (59 proc.) oraz w Wielkiej  Brytanii (56 proc.). Najniższy ‒ w Indiach (43 proc.) i Chinach (28  proc.), ale i ‒ co może zaskakiwać ‒ we Włoszech (zaledwie 27 proc.) czy  Szwecji (35 proc.). W skali całego świata, kolejne 43 proc. już  zastanawia się nad takim rozwiązaniem i sprawdza, jakie technologie  warto wdrożyć w pierwszej kolejności.
 Pytanie o to, czy, kiedy i  jakie rozwiązania technologiczne warto zastosować w danej fabryce, nie  jest bezzasadne. Raport “Automotive Smart Factories” dobitnie pokazał,  że aż 42 proc. z ogólnej liczby fabryk, które już pokusiły się o takie  wdrożenia, nie jest zadowolone z ich efektów. 
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/it_solutions/inteligentne_technologie_w_fabrykach_motoryzacyjnych_to_zysk.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)