Dom » Budownictwo
Instaluj grzejniki Stelrad i odbieraj nagrody!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Jak grać - by wygrać?
Aby wziąć udział w konkursie organizowanym przez firmę Stelrad wystarczy wysłać czytelnie wypełnioną kartę startową do siedziby firmy. Jest ona dostępna na stronie internetowej Stelrad oraz u przedstawicieli handlowych. Następnie należy zbierać etykiety z zainstalowanych grzejników, a po zgromadzeniu odpowiedniej ilości naklejek można je wymienić na cenne nagrody. Warto pamiętać, że każdy grzejnik powoduje dodanie do osobistego konta 1 punktu. Dostępne upominki prezentowane są na stronie www.stelrad.pl, jak również w ulotce konkursu. Przy każdej nagrodzie zaznaczona jest ilość punktów, które należy zebrać, aby ją otrzymać. Minimalna ilość, niezbędna do otrzymania upominku, wynosi 20 punktów. Nagrodą główną w konkursie jest weekend dla dwóch osób. Aby odebrać voucher na ten wyjazd należy zebrać 180 punktów.
W konkursie dla Instalatorów mogą brać udział wyłącznie fachowcy zajmujący się bezpośrednim montażem grzejników Stelrad. Uczestnikami nie mogą zostać osoby fizyczne i prawne biorące udział w akcji „Sprzedaż Premiowa Stelrad 2014", jak również odbiorcy Stelrad oraz pracownicy i ich rodziny. Plebiscyt trwa do 30.11.2014 roku. O terminie rejestracji etykiet z grzejników decyduje data stempla pocztowego. Warto pamiętać, że naklejki z grzejników muszą zawierać czytelne kody kreskowe, gdyż tylko takie będą akceptowane przez organizatora konkursu. Firma Stelrad zastrzega sobie prawo do zamiany nagrody w konkursie na inną, o tej samej wartości, jeżeli z przyczyn niezależnych od organizatora, któraś z rzeczy będzie niedostępna. Szczegółowy regulamin, informacje i opisy nagród dostępne są w siedzibie spółki Stelrad lub na firmowej stronie internetowej.
CARADON POLSKA Sp. z o. o.
ul. Zakliki z Mydlnik 16
30-198 Kraków
tel. +48 12 657 54 07
e-mail: biuro@caradon.pl 
www.stelrad.pl     
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            GutPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)