Kultura » Kultura
Instalacja do produkcji długiej szyny z nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu automatyki
Akcję zainaugurowały francuskie Ministerstwo Kultury i  Komunikacji, Zarząd Muzeów Francji i rada Europy. Z powodu dużego  zainteresowania Noc Muzeów organizowana jest teraz w ponad 120 miastach  Europy.
- Niezwykle cenny jest fakt, że do organizacji akcji „PGE  Obrót S.A. rozświetla Noc Muzeów” włącza się ta właśnie spółka dając  tym samym pozytywny przykład na proces przenikania się świata kultury i  biznesu – mówi Paweł Kołodziejski, dyrektor Muzeum Przyrody i Techniki w  Starachowicach, które zasponsoruje Spółka.
Noc Muzeów to nie  tylko otwarte drzwi dla zwiedzających. Akcji towarzyszyć będzie sporo  atrakcji. W starachowickim muzeum odbędzie się m.in. koncert pieśni  hebrajskich oraz spektakl „Nic nowego pod słońcem” w wykonaniu aktora  Teatru „Ateneum”, Sławomira Hollanda. W Oddziałach lubelskiego Muzeum  dzieci będą mogły wybudować rezydencję dla króla oraz twierdzę. W Muzeum  Przyrodniczo-Leśnym w Białowieskim Parku Narodowym zwiedzający  wysłuchają koncertu chóru muzyki cerkiewnej oraz obejrzą prezentacje  filmów pod hasłem „Różnorodnie” o mniejszościach wyznaniowych regionu.
W  Zamościu zwiedzających oprowadzał będzie kustosz Muzeum dr Jacek  Feduszka trasą wkomponowaną w program pod nazwą Zamojskie podziemia”. W  Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli zwiedzającym umilą czas zespół Raz,  Dwa, Trzy i Ania Rusowicz. Muzeum Sztuki w Łodzi zaprasza z kolei na  pokaz unikatowej kolekcji sztuki nowoczesnej.
Noc Muzeum będzie  także szczególną okazją do otwarcia Muzeum PGE, w którym znajdują się  unikatowe pamiątki sięgające początków podkarpackiej energetyki.
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)