Motoryzacja » Transport
Innowacje FM Logistic
Pierwszą firmą, która skorzysta z dobrodziejstw nowego systemu będzie międzynarodowa firma farmaceutyczna Sanofi.   
FM Logistic od kilkudziesięciu lat wyznacza standardy na rynku logistycznym w Polsce. Tworząc konkurencyjną ofertę dla sektora farmaceutycznego firma zainwestowała w infrastrukturę i odpowiednie rozwiązania dla tego wymagającego sektora. W tej chwili operator uruchomił półautomatyczna linię do pickingu sztukowego, która pozwala zarządzać pickingiem sztukowym dla 700-1000 referencji. To nie wszystko. Z pomocą tej funkcjonalności mamy możliwości nawet trzy krotnej rozbudowy systemu oraz uzyskania produktywności na poziomie 15 000 linii na dzień. Zgodnie z wymaganiami polskiego Prawa Farmaceutycznego proces pickingu zapewnia stu procentowe śledzenie numeru serii, a cała operacja przebiega z wykorzystaniem technologii RF (Radio Frequency).
Głównym założeniem systemu jest takie planowanie przesyłek, że już na początku całego procesu, system automatycznie kalkuluje optymalna liczbę kartonów na poziomie zamówienia dla danego klienta. Nowością jaką FM Logistic wprowadza jest drukowanie etykiet transportowych tuż po zdefiniowaniu liczby kartonów przez system i jej wydruku już na samym  początku procesu pickingowego. Cały system połączony jest z dwuetapowym procesem kontroli. Pierwszy etap kontroli to skanowanie każdego produktu, kolejny - to kontrola wagowa przygotowanej przesyłki. 
Rozwiązanie wdrożone przez FM Logistic Polska jest kolejnym krokiem rozwoju usług dla sektora farmaceutycznego w Polsce, a w szczególności rozwoju usługi dystrybucji bezpośredniej dla istniejących klientów sektora farmaceutycznego – mówi Piotr Sukiennik, Dyrektor Generalny FM Logistic w Polsce - To nasz priorytet w nadchodzącym roku – dodaje na koniec.www.fmlogistic.com    
    	
    
    		
	 
		
		 
	
		 
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)