Firma » Finanse
ING Życie po raz kolejny wśród Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli
Konkurs organizowany przez Gazetę Bankową, jako jedyny w branży, szczególną uwagę zwraca na jakości obsługi klienta po opłaceniu przez niego składki. Ocenie poddana jest sytuacja, gdy to klient zwraca się z wnioskiem o wypłatę świadczenia do firmy ubezpieczeniowej.
„Utrzymanie pozycji w ścisłej czołówce w konkursie Gazety Bankowej potwierdza, że realizowana przez nas strategia, której istotnym elementem jest podnoszenie satysfakcji klienta, kolejny raz przynosi rezultaty. Cyklicznie badamy potrzeby naszych klientów, by móc usprawniać procesy i tworzyć produkty ubezpieczeniowe, które odpowiadają na potrzeby współczesnego społeczeństwa” – mówi Tjeerd Bosklopper, prezes ING Życie. „Stąd, w naszej ofercie znajduje się m.in. proste i elastyczne ubezpieczenie „Sposób na przyszłość”. Pozwala ono gromadzić kapitał oraz zabezpieczyć życie i zdrowie, w tym zabezpieczyć się na wypadek nowotworu w postaci umowy dodatkowej „Ona i On”. Współpraca pomiędzy klientem a nami nie kończy na złożeniu podpisu na umowie.”
Jury pod przewodnictwem Danuty Wałcerz, byłej Prezes Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń oceniało zakłady ubezpieczeń na podstawie ankiet i danych pozyskanych od Rzecznika Ubezpieczonych. W ankietach pytano m.in. o średni czas wypłaty świadczenia, procent świadczeń podlegających skróconej ścieżce realizacji, kanały kontaktu z klientem czy wskaźnik odnowień polis. Partnerem merytorycznym konkursu była firma PwC (Pricewaterhouse Coopers).
| Nadesłał:
            Multi_Communications | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)