Zdrowie » Dziecko
IKEA Janki przekaże ponad 400 kolorowych jaśków
To właśnie z myślą 
 o nich kilkadziesiąt osób szyło kolorowe jaśki podczas akcji „Uszyj Jasia” w IKEA Janki, które zamienią szpitalne pokoje w bajkową krainę. Przekazanie poszewek na poduszki odbędzie się w najbliższy czwartek 20 marca 2014 r. o godz. 10.00 w Instytucie Matki i Dziecka przy ul. Kasprzaka 17a. 
400 m.b. tkanin, 500 szpilek, 20 par nożyczek oraz 30 szpulek nici wykorzystano do uszycia ponad 400 poszewek na poduszki podczas akcji „Uszyj Jasia” w IKEA Janki. Kolorowe jaśki pozwolą przenieść się dzieciom do bajkowej krainy i ułatwią maluchom pobyt w Instytucie Matki i Dziecka, gdzie każdego roku trafia ponad 13 tysięcy chorych dzieci. Przekazanie poszewek odbędzie się w najbliższy czwartek (20 marca 2014 r.) o godz. 10.00.
Instytut Matki i Dziecka to niezwykła placówka, w której lekarze nieprzerwanie walczą o życie i zdrowie dzieci. To właśnie dlatego postanowiliśmy wszystkie kolorowe poszewki przekazać małym pacjentom tego szpitala – mówi Karol Barcal z IKEA Janki.
Jestem szczęśliwa, że tak dużo osób włączyło się w akcję „Uszyj Jasia”. Dzięki zaangażowaniu pracowników IKEA Janki i pomocy tak wielu osób udało nam się uszyć kilkaset poszewek dla pacjentów Instytutu Matki i Dziecka – mówi pomysłodawczyni, Natalia Bielawska.
Przekazanie jaśków odbędzie się w Instytucie Matki i Dziecka przy ul. Kasprzaka 17a w najbliższy czwartek (20 marca 2014 r.) o godz. 10.00.
Pomysłodawczynią akcji „Uszyj Jasia” jest Natalia Bielawska, mama 3-letniego Bruna i autorka bloga Ekoubranka. Akcja powstała spontanicznie, kiedy podczas pobytu z synkiem w jednym z krakowskich szpitali Pani Natalia zauważyła, że brakuje poszewek. Kilka dni później poprosiła znajome blogerki o pomoc w uszyciu kolorowych poduszek. Efekty akcji oraz radość dzieci przerosły najśmielsze oczekiwania i dlatego Pani Natalia postanowiła rozszerzyć działania także na inne miasta. W ciągu roku, dzięki pomysłodawczyni akcji oraz zaangażowaniu innych osób, ponad 4000 poszewek trafiło do szpitali, domów dziecka i hospicjów w całej Polsce.
Więcej informacji udziela:
Karol Barcal
Local Marketing Manager IKEA Janki
e-mail: marketing.janki@IKEA.com
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)