Firma » Biznes
II miejsce dla ImPress PR & Events
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Zakończyła się IV edycja konkursu dla nowosądeckich przedsiębiorców „Mój sposób na biznes" organizowanego przez Urząd Pracy oraz Urząd Miasta w Nowym Sączu. Celem przedsięwzięcia jest wyłanianie najbardziej innowacyjnych i prorozwojowych firm na rynku nowosądeckim. Spośród 22 zakwalifikowanych do konkursu podmiotów wybrano 3 laureatów, wśród których znalazła się również agencja ImPress PR & Events, zajmując zaszczytne II miejsce.
ImPress PR & Events jest jedyną firmą na nowosądeckim rynku, oferującą szeroki zakres usług public relations. Agencja organizuje również imprezy i wydarzenia specjalne. „Na jej sukces składa się przede wszystkich efektywność świadczonych usług, elastyczność działań oraz kierowanie się zasadą optymalizacji kosztów" - podkreśla Rafał Wójs, właściciel firmy.
Przy wyborze laureatów jury brało pod uwagę m.in.: motywy podjęcia decyzji o uruchomieniu własnej firmy, przezwyciężanie problemów, innowacyjność i planowanie rozwoju. Oceniane były takie elementy jak poziom aktywności i zaangażowanie właściciela w funkcjonowanie firmy i jej wpływ na otoczenie a zwłaszcza tworzenie nowych miejsc pracy.
Gościem honorowym konferencji był przedstawiciel jednego z „tygrysów biznesu" Nowego Sącza, Prezes Grupy Konspol, Kazimierz Pazgan. Zaznaczył, że „jedyne, czego potrzeba do rozpoczęcia własnego biznesu to odwaga, konsekwencja i wytrwałość... a takich ludzi w Nowym Sączu nie brakuje". Wymienionych cech nie zabrakło również Agencji ImPress PR, która za swoją działalność została nagrodzona pamiątkową statuetką, dyplomem oraz nowoczesnym urządzeniem wielofunkcyjnym.
Więcej na: www.impresspr.pl
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)