Technologie » Komputery
IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania IFS Customer Engagement
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw,  poinformowała o trzech funkcjach rozwiązania IFS Customer Engagement™,  które umożliwiają wielokanałową obsługę klientów.
 IFS Customer  Engagement to wszechstronne rozwiązanie do obsługi centrów wsparcia  technicznego oraz zarządzania obsługą klienta. 
 Trzy funkcje rozwiązania IFS Customer Engagement: 
- Samoobsługa z technologią rozpoznawania mowy: Rozwiązanie IFS Customer Engagement wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) oraz technologię rozpoznawania mowy — dzięki nim klienci mogą samodzielnie wykonywać proste zadania, np. w prosty, zautomatyzowany sposób modyfikować termin wizyty technika lub sprawdzać godzinę spotkania.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/sfa_ffa/ifs_upraszcza_obsluge_klienta_za_pomoca_rozwiazania_ifs_customer_engagement.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)