Motoryzacja » Samochody
Hyundai promuje model Tucson w sportowej stylizacji N Line
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Z początkiem maja startuje nowa kampania marki Hyundai promująca model Tucson N Line, będący pierwszym SUV-em Hyundaia ze sportowym wykończeniem elementów nadwozia i wnętrza. Działania promujące ten model w telewizji będą prowadzone w dniach 6-26 maja. Ponadto, w ramach kampanii pojawi się również sponsoring TV oraz działania online, które potrwają od 1 maja do końca czerwca 2019 r.
Nadal trwa kampania promująca Wielką Loterię Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych Shell.
Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=4ee5V08qJak
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|

Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Pokolenie Z chce działać na rzecz cyrkularności
KLASYKA W NOWOCZESNYM WYDANIU. W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI RUSZYŁY PRÓBY DO SPEKTAKLU „PEER GYNT”
Komentarze (0)