Motoryzacja » Moto Serwis
Hyundai promuje model KONA z trzema różnymi rodzajami napędu
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Koreański producent samochodów wystartował z kampanią promującą wyprzedaż modelu KONA z rocznika 2019. W zależności od potrzeb klienta producent oferuje model w trzech różnych wersjach napędowych – KONA konwencjonalna, KONA Electric oraz KONA Hybrid. W ramach kampanii prowadzone są działania online oraz w TV – spoty 30’’ i 8’’. Za lokalizację i produkcję spotów TV odpowiada agencja Opus B, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)